Format: 245 x 324 mm

Maks. wielkość wkładek: 235 x 314 mm

Druk i oprawa: offsetowy, oprawa szyta

Obowiązujący format zapisu: PostScript kompozytowy z registracją dla ogłoszeń całostronicowych. PDF, AI, EPS lub TIFF dla ogłoszeń mniejszych niż cała strona. Czcionki zamienione na krzywe, CMYK. Prace otwarte - QuarkXPress, InDesign, Illustrator - z załączonymi wszystkimi elementami składowymi. Nośniki: CD-R, DVD. Do nośnika powinien być dołączony opis oraz proof. Opis materiału powinien zawierać datę emisji i wszelkie dodatkowe informacje o sposobie zamieszczenia reklamy. W reklamach na spad elementy graficzne i tekst powinny być oddalone od linii cięcia o co najmniej 7 mm. Maksymalne nasycenie kolorów w zdjęciach nie powinno być większe niż 240%.

Pliki o wielkości do 10 Mb można przesyłać na adres e-mail: reklama@tygodnik-rolniczy.pl większe na nasz serwer ftp. W sprawie hasła dostępu do serwera prosimy kontaktować się z wydawnictwem.

Rozmiar strony Tygodnika netto, czyli bez spadów: 245 x 324 mm; brutto: 255 x 334 mm. Poniżej podano rozmiary reklam spadowych. Spady (w miejscach, gdzie reklama wystaje poza obszar zadruku) wynoszą 5 mm. Ponadto, wszelkie istotne merytorycznie elementy graficzne i tekst powinny być oddalone od linii cięcia o co najmniej 7 mm do wewnątrz strony.

 

Materiały „na spad”:
1/1 strony: 245 x 324 mm + 5 mm
junior page: 174 x 246 mm + 5 mm
1/2 junior page: 161 x 190 mm + 5 mm
1/2 strony pion: 120 x 324 mm + 5 mm
1/2 strony poziom: 245 x 153 mm + 5 mm
1/3 strony pion: 83 x 324 mm + 5 mm
1/3 strony poziom: 245 x 106 mm + 5 mm
1/4 strony pion: 65 x 324 mm + 5 mm
1/4 strony poziom: 245 x 83 mm + 5 mm